Сукня перлинного кольору. Спиці

 


Цю сукню я зв'язала із пряжі AKREN IPLIK виробництва Туреччини, її склад 30% меринос, 70% ПАН, в100 г 1600м.
В'язала ниточкою в 6 складень спицями № 3.
На розмір 52 витрати пряжі 770г.
Сукня - реглан, прямого, подовженого силуету, вільного облягання, рукав довгий, звужений донизу, комір високий типу "гольф".
Ширина сукні 56см, довжина - 108см.
Виріб зв'язаний зверху вниз по колу.
Основний малюнок сукні - лицьова гладь. Центральний візерунок в'язала за схемою (її дала нижче опису).
Регланні лінії в'язала так: 
правий бік РЛ - дві петлі пров'язати разом лицьовою з нахилом вправо, (слідкуючи, щоб петля не вийшла скрученою), не знімаючи зі спиць зробити накид і ще раз пров'язати лицьовою;
лівий бік РЛ - дві петлі пров'язати разом лицьовою з нахилом вліво, не знімаючи зі спиць зробити накид і ще раз пров'язати лицьовою.





Як я в'язала

На малюнку нижче показано мій набір петель і поділ петель на спинку, передню частину і рукава. Також там я вказала розподіл петель для в'язання ростка. 


Керуючись таким розподілом я в'язала реглан на висоту 60 рядів. 
Увага! Починаючи з 56-го ряду петлі в реглані на рукавах я не додавала!

Далі відділила петлі рукавів і перейшла на в'язання "тіла" сукні, одночасно набираючи підрізи в кількості 14 петель.
Далі в'язала на висоту 222р., потім пров'язала 20 рядів резинкою 1х1 і всі петлі закрила звичайним способом.

 Рукава після розподілу в'язала на висоту 120 рядів, поступово звужуючи їх полотно, далі скоротила петлі до 56 і перейшла на резинку 1х1. Пров'язавши 16 рядів, всі петлі закрила звичайним способом.

По вирізу горловини набрала 156 петель і в'язала резинкою 1х1 на висоту 60 рядів. Всі петлі закрила еластичним способом.
Сукня готова.

Матеріали цього блогу (описи, фото, схеми) є об'єктами авторського права. Забороняються копіювання, поширення (в тому числі шляхом копіювання на інші сайти й ресурси в Інтернеті), чи будь-яке інше використання фото, схем і описів без посилань на цей блог.

Схема центрального візерунку


Всім миру і добра! 💙💛

Підтримати автора блогу

Сердечно дякую!!!

Мій Фейсбук

Мій Інстаграм