Кардиган ажурний. Гачок

 


Цей кардиган я зв'язала із пряжі Filvivi art. Folko (Італія, 50% меринос, 50% акрил, 1400м в 100г).

В'язала в 4 ниточки гачком № 2.1.

На розмір 52-54 витрати пряжі 650г.

Кардиган подовженого, трохи розширеного донизу силуету, рукав 3/4, виріз горловини кутовий.

Схеми візерунків подані внизу опису.








Як я в'язала

Починала знизу і в'язала спинку і пілочки одним полотном.
Гачком набрала ланцюжок із 335 повітряних петель: 169п. для спинки і по 83п. для підочок.
 В'язала полотно основним візерунком на висоту 84 ряди (84см) до рівня пройм, поступово звужуючи його з обох сторін умовних бокових ліній. Всього убавила по 17 петель з кожного боку.

Далі розділила полотно на спинку і пілочки і в'язала кожну деталь окремо на висоту 22р. (22см).

Скоси плеча почала робити на висоті 19р. від рівня пройм. Скорочувала петлі в три прийоми на 3-х рядах.

Увага! Виріз горловини я почала оформляти на висоті 70р. від початку в'язання. Скорочувала по 2 петлі в кожному 2-му ряду, а з 70-го по 106-й р. - по 1-й петлі.

Далі виконала плечеві шви. З кромкових петель набрала петлі для рукавів і в'язала рукави на висоту 36см (36р.). Рукави до низу трохи звужені.

Далі по всьому краю кардигана, крім низу, вив'язала кайму. Схема обв'язки подана внизу опису, я її чергувала з рядами суцільних стовпчиків з накидом і стовпчиків з накидом і двома повітряними петлями між ними.

Кардиган зав'язується на шнурок, який я теж зв'язала гачком. Набрала ланцюжок із повітряних петель на потрібну довжину і пров'язала один ряд стовпчиків з накидом.

Кардиган готовий.

Схема основного візерунку 


Схема обв'язки 


Всім миру і добра! 💙💛

Підтримати автора блогу

Сердечно дякую!!!

Мій Фейсбук

Мій Інстаграм