Літній джемпер "Обрій". Спиці

 


Цей джемпер я зв'язала із двох видів пряжі. Основне полотно, це турецька бобінна пряжа, її склад 50% бавовна, 50% акрил, метраж 1600м в 100г.
Кольорові смужки - мультикольорова італійська пряжа ENSOI ( 5% кашемір, 35% бавовна, 35% віскоза, 25% па, в 100г 320м).
Білу пряжу я брала в 6 ниток, мультиколор - в одну.
В'язала виріб спицями №3.
Розмір джемпера 48 (укр.).
Вага готового виробу 390г (витратила 330г білої пряжі і 60г кольорової).
Джемпер прямого, вільного крою, горловина - "човник", короткий рукав. 
Виріб зв'язаний способом "реглан-погон" зверху вниз, по колу.
Джемпер зв'язаний лицьовою гладдю, горловина, манжети і низ - резинкою 1х1.
Ширина виробу 57см, довжина 72см, довжина рукава від пройми 10см.








Як я в'язала
При в'язанні цього джемпера я скористалася чудовим відеоуроком майстрині з Казахстану Надії Гулько на її YouTube  каналі "Все вяжу Надежда", за що сердечно їй вдячна!

На кругові спиці набрала 144п., пров'язала 8 рядів резинкою 1х1, далі розділила петлі згідно з розрахунками.
Мої розрахунки показала на схемі
 
Далі розділила полотно для окремого в'язання  деталей корпусу і рукавів.
Деталь корпусу в'язала вниз на висоту 150 рядів, далі перейшла на резинку 1х1, пров'язала 18 рядів і всі петлі закрила напівеластичним способом (виворітні петлі закривала з накидом, лицьові - без накиду).
Рукав продовжила в'язати на висоту 15 рядів, далі перейшла на резинку 1х1, і через 8 рядів закрила всі петлі аналогічно низу деталі корпуса.
Джемпер готовий.

Матеріали цього блогу (описи, фото, схеми) є об'єктами авторського права. Забороняються копіювання, поширення (в тому числі шляхом копіювання на інші сайти й ресурси в Інтернеті), чи будь-яке інше використання фото, схем і описів без посилань на цей блог.

Всім миру і добра! 💙💛

Підтримати автора блогу

Сердечно дякую!!!

Мій Фейсбук

Мій Інстаграм