Літній пуловер "Ескіз". Спиці

 



Цей пуловер я зв'язала із турецької бобінної пряжі (основне полотно), її склад 50% бавовна, 50% акрил, метраж 1600м в 100г. Цю ниточку брала в 5 складень. Для кольорових смужок використала Alize Diva Batik (100% мікрофібра).
В'язала спицями №3.
На розмір 48 витрати пряжі: напівбавовни 200г, мікрофібри 65г.
Модель реглан, прямого силуету, вільного облягання, з коротким рукавом і кутовим вирізом горловини.
Ширина пуловера 57см, довжина 72см.
Виріб зв'язаний лицьовою гладдю.





Як я в'язала
На спиці набрала петлі так, як показано на рисунку:



Вив'язала росток і почала в'язати виріз горловини. Перші 6 рядів в'язала без додавань петель.
Наступні ряди з 7-го по 17-й ряд - додавала петлі в кожному 4-му ряду.
З 21-го ряду додавала петлі в кожному другому ряду.
Коли кількість петель по переду стало на 6 петель більше за кількість петель на спинці, я з'єднала петлі переду і далі в'язала виріб по колу. 
Довжина регланних ліній 66р.
Підрізи 12п.
Після розділення петель на рукави і "тіло", я продовжила в'язати пуловер вниз, вже застосовуючи кольорову ниточку для смужок.  
В'язала так на висоту 140р. Далі перейшла на резинку 1х1, пров'язала так 10 рядів і всі петлі закрила.
Рукави після розділення в'язала на висоту 16р., далі 8 рядів резинки 1х1, петлі закрила італійським способом.

Матеріали цього блогу (описи, фото, схеми) є об'єктами авторського права. Забороняються копіювання, поширення (в тому числі шляхом копіювання на інші сайти й ресурси в Інтернеті), чи будь-яке інше використання фото, схем і описів без посилань на цей блог.

Всім миру і добра!

Підтримати автора блогу

Сердечно дякую!!!

Мій Фейсбук

Мій Інстаграм