Жилет із літнього твіду. Спиці

 


Цей жилет я зв'язала із пряжі Pinori Ffilati art. Denim POP (Італія). Це літній твід, його склад 90% бавовна, 10% шовк, метраж 580м в 100г.
Витрати пряжі на 54-й розмір 480г.
В'язала в 2 ниточки спицями №3,5.
Жилет прямого силуету, подовжений.
Ширина жилету - 58см, довжина - 100см.
Візерунок - ажурний, його схема в кінці опису.







Як я в'язала

В'язала виріб знизу вгору, спинку і пілочки одним полотном.
На спиці набрала 334п.( з розрахунку 160п. на спинку і по 87п. на пілочки), пров'язала 4 ряди платочною в'язкою, далі перейшла до основного візерунку.
На висоті 104р. від наборного краю на пілочках почала убавляти петлі для V-подібного вирізу горловини.
Таким чином в'язала на висоту 75см до пройм.
Далі розділила полотно на спинку й пілочки і кожну частину в'язала окремо. 
Для пройм закривала: 1р.х8п., 2р.х3п., 2р.х2п., 4р.х1п.
На спинці через 54 ряди від пройм для вирізу горловини закрила середні 28п. Далі для заокруглення вирізу закрила в кожному 2-му ряду 2р.х5п.
Залишились 34 петлі плеча, я їх закрила звичайним способом.
Пілочки в'язала, продовжуючи убавляти петлі вирізу горловини, поки на спицях не залишилось по 34 петлі. 

Збирання
Виконала шви плеча.Об'вязала всі краї жилета гачком.
Жилет готовий.

Матеріали цього блогу (описи, фото, схеми) є об'єктами авторського права. Забороняються копіювання, поширення (в тому числі шляхом копіювання на інші сайти й ресурси в Інтернеті), чи будь-яке інше використання фото, схем і описів без посилань на цей блог.

Всім миру і добра!

Підтримати автора блогу

Сердечно дякую!!!

Мій Фейсбук

Мій Інстаграм

Схема ажурного візерунку